نوا موزیک

ساخت وبلاگ

اماکن دیدنی تاریخی ترکیه - با اینکه ترکیه به شهری مدرن و امروزی شهرت یافته، اما این شهر پر از داستان های پر رمز و رازیست که از شهر های تاریخی و اسرار آمیزاش به جا مانده است.در طول سفر با تور ارزان استانبول، به تاریخ سفر خواهید کرد و از تماشای شهر تاریخی اوراسیایی  استانبول و دیگر اماکن تاریخی نظیر شهر تاریخی تروآ، شهر اسرار آمیز و باستانی افسوس، منطقه باور نکردنی پاموکاله و سرزمین کهن و از دل تاریخ بیرون زده  کاپادوکیه حیرت زده خواهید شد.

ترکیه با داستان های تلخ و تند نهفته در آن، به یک مقصد بسیار نفس گیر تاریخی و فرهنگی بدیل کرده است، داستان های نظیر اسب چوبی تروآ، شهر زیر زمینی افسوس، مراسم  زیبای Whirling Dervishes در قونیه و چشمه های آب گرم آهکی پاموکاله با بیش از 4 هزار پیشینه و هزاران داستان نهفته دیگر همه و همه از دلایل زنده ماندن تاریخ رازگونه ترکیه است. سر در آوردن از تاریخ برای هر عصری جالب و اما پر از سر و راز بوده و در پس هر سری درسی آموزنده، حتی اگر علاقه ای  به تاریخ ندارید، در طول سفر با تور ترکیه خود را مهمان یک ماجراجویی کوتاه به روزگاران پسین ترکیه کنید و سری به دوران سلاطین ترکیه بزنید.

با سفر با تور ترکیه در کنار  در کنار گشت و گذار در معروف ترین دیدنی های ترکیه ، در شهر های تاریخی این کشور زیبا سفر رویایی خواهید داشت با دیریم ترکیه همرا باشید :

مشهور ترین اماکن دیدنی تاریخی ترکیه 

1.استانبول ترکیه - Istanbul

سفر شما به ترکیه احتمالا از استانبول آغاز می شود، سفری به شهر بازار های مشهور، مسجد ها و بنا های تاریخی معروف تاریخی دنیا و... اما با همه این ها، استانبول را می توان تلفیقی از یک شهر مدرن و تاریخی دانست چرا که انعکاس و بقای  6 دهه قبل را به خوبی می توان در بازتاب این شهر مدرن دید و لمس کرد.

کاخ توپکاپی، مسجد آبی و مسجد ایاصوفیه با 1478 سال سن از اماکن تاریخی باورنکردنی پر از گنج و راز های باقی مانده از سالها پادشاهی و سلطنت در این منطقه است . شاید یکی از دلایل محبوبیت تور استانبول همین تاریخ و اسرار نهفته در دل اماکن بسیار زیبای تاریخی آن باشد، بنا های تاریخی استانبول، این شهر را انقدر جذاب و منحصر به فرد کرده است، از این رو در طول سفر به ترکیه حتما سری به استانبول بزنید و بعد از مشاهده این آثار شما مشتاق خواهید شد تا با سریع ترین راه دریافت اقامت ترکیه نیز آشنا شوید.

2.شهر تاریخ تروی یا تروآ ترکیه - Troy

در شمال  غربی ترکیه، شهر تاریخی و اسرار آمیز تروآ با قدمت بیش از 4 هزار سال را خواهید دید که به مرکز تمدن ترکیه شهرتی پیشینه دارد و به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است. بیشتر مردم بر این باوراند که این شهر پیش از قرن 19هم تنها شهری در افسانه ها و داستان ها بوده که در قرن 19 هم به واقعیت تبدیل شده است. تنها چیز هایی که از این شهر باقی مانده گنج ها و آثار باستانی زیبای این شهر است.

شهر تروی به دلیل موقعیت جغرافیایی که داشته، بین قاره اروپا و آسیا، از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و مرکز تمدن ترکیه محسوب می شده به همین دلیل جنگ های زیادی بر سر آن رخ داده و راز های زیادی پست این شهر پنهان است. 

یکی از داستان های افسانه ای تروی مربوط به اسب چوبی در جنگ بین یونان باستان و تروی می باشد; این افسانه مربوط به ربوده شدن هلن زن زیباروی منلاس یکی از چند فرمانروای یونان توسط پاریس پسر پریام شاه ایلیون (تروا) بود. خواستگاران هلن با هم پیمان بسته بودند که چنانچه گزندی به هلن رسید شوهرش را به مکافاتش برسانند. از این رو سپاهی بزرگ به فرماندهی آگاممنون و با حضور پهلوانانی چون آشیل، اولیس، آژاکس و... به سوی شهر تروا روانه گردید تا هلن را از تروی باز گردانند. سپاهیان یونان مدتی مدید (در حدود 10 سال) تروی را محاصره کردند  اما تلاش آنها بیهوده بود و توان مقابله با نگهبانان تروا و هکتور برادر پاریس نمی شدند. از این رو پریلیس، نهاندان پیشگو و به روایتی کالخاس، پیشگوی دیگر (یا شاید اولیس) به آگاممنون پیشنهاد کرد با هدیه دادن اسبی چوبین و بزرگ و اما  توخالی اعلام صلح بنمایند تا با پنهان کردن جنگجویان درون اسلب بتوانند دروازه شهر را باز کنند. 

بدین ترتیب اسب چوبی با حیله صلح داخل شهر شد و جنگجویان یونانی در تاریکی شب از شکم اسب بیرون آمدند و دروازه شهر را گشودند، به این ترتیب بود که شهر توسط جنگجویان یونانی به تصرف در آمد.

3. شهر تاریخی و اسرار آمیز افسسوس  ترکیه - Ephesus 

شهر باستانی و قدیمی افسوس که در نزدیکی شهر تاریخی Selcuk در نزدیکی ازمیز و کوش آداسی قرار دارد و یکی از مناطق تجاری مهم در تاریخ باستان ترکیه بوده است که حال به یکی از مناطق دیدنی توریستی ترکیه تبدیل شده است. مسافرانی که به دنبال ماجراجویی شگفت انگیز و متفاوت هستند از این شهر بازدید می کنند. آثار منحصر به فردی که از این شهر تاریخی به جا مانده معبد آرتیمیس، خانه‌های تراسدار، کتابخانه سِلسوس و جاده کورِتِس است که هرساله تعداد زیادی از مسافران ترکیه را مجذوب خود کرده است. 

برای  بازدید از اسرار آمیز ترین شهر دنیا کافیست آماده سفر با یکی از تور های ارزان ترکیه شوید تا خاطره سفری رویایی را همیشه در دل و خاطر خود حفظ کنید.

نوا موزیک...
ما را در سایت نوا موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا navamusiccc بازدید : 114 تاريخ : 19 / 11 ساعت:

در سال های اخیر خرید خانه در استانبول افزایش چشمگیری داشته است. قیمت ملک در طی این مدت نیز روند افزایش داشته و سود فراوانی را نصیب سرمایه گذاران در حوزه املاک و مستغلات ترکیه کرده است. اما با این حال هنوز هم می توانید خانه های ارزان زیبایی برای خرید در استانبول بیابید. بیشترین جمعیت ترکیه در استانبول زندگی می کنند، بنابراین تقاضا برای املاک زیاد است و همین امر باعث شده تا آپارتمان هایی با اختلاف قیمت فراوان از چندین میلیون دلار تا چند هزار لیر در بازار وجود داشته باشند. با توجه به امکانات کشور ترکیه از قبیل آموزشی ، پزشکی ، امکانات شهری و غیره، قیمت ملک در ترکیه نسبت به اروپا بسیار ارزان تر است. بنابراین بسیاری افراد خارجی به دلیل شرایط خوب ترکیه را برای خرید ملک انتخاب می کنند. خانه های ارزان استانبول که در ادامه به شما معرفی می کنیم به معنی کیفیت پایین یا شرایط نامناسب نیست. آپارتمان های ارزان ترکیه بدون تاثیر از کیفیت و موقعیت مکانی هستند و ما همیشه در انتخاب املاک ارزان و معرفی آنها در سایت املاک پیله ، استاندارد ها را در نظر می گیریم. برای انتخاب بهترین آپارتمان ارزان در استانبول با کارشناسان ما تماس بگیرید، تا مناسب ترین گزینه ها را بر اساس شرایط و بودجه به شما معرفی نمایند. 00905330475277 (تماس از طریق واتس اپ امکان پذیر است.)

خرید ملک در استانبول 2019

با آسان تر شدن دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک، بازار خرید و فروش املاک ارزان در ترکیه داغ شده است. همچنین زمان دریافت اقامت از طریق خرید ملک بسیار کوتاه بوده و شما با خرید ملک در ترکیه از سال 2019 تقریبا طی 15 روز می توانید اقامت این کشور را دریافت نمایید. آپارتمان هایی با قیمت ارزان در استانبول خیلی سریع به فروش می روند. یک تصمیم هوشمندانه، سرمایه گذاری در املاک ترکیه و شهرهای بزرگ، آن مانند استانبول را، برای شما سودمند خواهد کرد. خرید خانه های ساحلی در ترکیه می تواند درآمد اجاره ای عالی برای شما به ارمغان بیاورد. آپارتمان های فراوان با امکانات مختلف برای فروش در استانبول وجود دارند و شما براحتی می توانید ملک مورد نظر خود را با کمی جستجو بیابید. جهت مشاهده به بخش خرید خانه ارزان استانبول سایت پیله مراجعه کنید
نوا موزیک...
ما را در سایت نوا موزیک دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : یلدا navamusiccc بازدید : 133 تاريخ : 2 / 11 ساعت: